Επικοινωνία : 2510 223513

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες μεγαλύτερες των 120 ευρώ!

Καλάθι Αγορών

  • Δεν έχετε προϊόντα στο καλάθι σας.
wildboutique_bg_title

FAQ

/FAQ
Customer Service

“Στο wild boutique θέλουμε να είμαστε πάντα δίπλα στους πελάτες μας και να τους εξυπηρετούμε το ταχύτερο δυνατόν.”

Μπορείτε να μας καλείτε ώρες καταστημάτων.

Φυσικά μπορείτε να μας στέλνετε
e-mail με ερωτήσεις και προτάσεις
συνεχώς μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας
ή  στο [email protected]

+ - Ποιοι είναι οι τρόπου αποστολής;

Στο wildboutique.gr έχεις διάφορες επιλογές για να παραλάβετε την παραγγελία σας, όπου και αν βρίσκεσαι στην Ελλάδα! Καταλαβαίνουμε ότι ανυπομονείτε να πάρετε στα χέρια σας το αγαπημένο σου ρούχο ή αξεσουάρ.Όμως πρώτα θα πρέπει να επιλέξετε τον σωστό, για εσάς, τρόπο αποστολής.

Οι τρόποι αποστολής που σας προσφέρουμε είναι οι εξής:

  • Παραλαβή από το κατάστημα.
    Σε περίπτωση που βρίσκεστε κοντά μας θα χαρούμε να επισκεφτείτε το κατάστημά μας για να παραλάβετε την παραγγελίας σας.
  • Αποστολή με courier.
    Σε περίπτωση πάλι που δεν βρίσκεστε κοντά μας, δεν υπάρχει πρόβλημα διότι με την ACS Courier μπορούμε να σας στείλουμε την παραγγελία οπουδήποτε και αν είστε στην Ελλάδα.
+ - Στέλνετε και στο εξωτερικό;

Η αποστολή στο εξωτερικό δεν είναι διαθέσιμη προς το παρόν όμως επεξεργαζόμαστε το ενδεχόμενο του στο άμεσο μέλλον.

+ - Πόσο καιρό θα πάρει ώστε να μου έρθει το δέμα;

H αποστολή προς εσάς χρονολογείτε από 1 έως 2 μέρες. Σε περίπτωση δυσπρόσιτου προορισμού ίσως χρειαστούν και 3 μέρες. Οι μέρες που αναφερόμαστε αφορούν εργάσιμες ημέρες που λειτουργούν οι courier

+ - Που να επικοινωνήσω εάν έχω μερικές ερωτήσεις;

Μπορείτε να καλέσετε στο κατάστημά μας για οποιαδήποτε απορία έχετε στο τηλέφωνο 2510-223513 ή να στείλετε στο messenger της σελίδας μας στο Facebook.

+ - Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε εφόσον μας ενημερώσετε σε 24 ώρες από την ημερομηνία παραλαβής και το wildboutique.gr συμφωνήσει για την επιστροφή των προϊόντων. Πάντα εφόσον βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία! Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής για την αποστολή του προϊόντος καθώς και με το κόστος της αποστολής εάν υπάρχουν δωρεάν μεταφορικά. Αφού ελεγχθεί το δέμα και το προϊόν βρίσκεται σε καλή κατάσταση τότε θα μπορείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν σας με κάτι ίσης ή μεγαλύτερης  αξίας